VERTICAL

piątek, 26 kwietnia 2019

Sałatka z awokado, sałaty i papryki z salsą z majonezu i kurkumy


Wraz z wiosną przychodzi ochota na to co surowe, chrupiące, orzeźwiające i ... zielone. Tak czy inaczej awokado uwielbiamy o każdej porze roku, podobnie sałatę - w każdym wydaniu, chłopcy ponadto są pożeraczami papryki, a ja rukoli. I oto podążając za naszymi gustami i potrzebami znalazłam idealny przepis na wiosenną sałatę!

Sałatka z awokado, papryki, sałaty i rukoli z fikuśnym zacięciem w postaci sosu z majonezu, jogurtu i kurkumy!


Potrzebne są:
sałata - taka jaką lubicie najbardziej 
1 awokado
2 papryki (żółta i czerwona)
pęczek rukoli
1 malutki kubeczek gęstego jogurtu 
kilka łyżek majonezu
1 łyżeczka kurkumy
idealne do posypania byłyby kiełki lub nasiona np. dyni (ale ja nie miałam:)
cytryna do skropienia awokado
sól, pieprz


Co i jak kroimy lub szarpiemy chyba nie powinnam pisać, ale... Sałatę rwiemy na drobne kawałki, mieszamy z rukolą i papryką pokrojoną w wąskie paseczki. Dodajemy pokrojone w półplasterki i skropione cytryną awokado. Dokładnie wszystko mieszamy - najlepiej rękami. 
Przygotowujemy sos z jogurtu, majonezu i kurkumy. Dodajemy do niego wedle potrzeb sól i pieprz i polewamy nim sałatę. Dla mnie taka sałatka może być całym wiosennym obiadem! Buon appetito! 

SAŁATKA to po włosku INSALATA

2 komentarze:

  1. Sałatka bardzo dobra , zrobiłam ją dzisiaj na kolację .Polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sałatka bardzo dobra , zrobiłam ją dzisiaj na kolację .Polecam Ela

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.