VERTICAL

piątek, 21 lipca 2023

Sałatka z czerwonego ryżu, melona i fety

Dom z Kamienia - letnia sałatka z ryżu i melona

Buongiorno!
Obiecałam wczoraj i wyszło jak zwykle, więc, żeby dziś już nie przeciągać, bez długich wstępów dzielę się z Wami pomysłem na letni obiad. Mój wczorajszy spontaniczny eksperyment, do którego inspirację znalazłam w jednym z kulinarnych, włoskich miesięczników.

Sałatka z czerwonego ryżu, melona i fety jest fantastycznym pomysłem na obiad, na piknik, na przyjęcie. Wygląda pięknie, doskonale smakuje i pachnie, a do tego jest banalnie prosta w przygotowaniu.

Potrzebne są: 
1 szklanka czerwonego ryżu
pół słodkiego soczystego melona
100 g fety
1 świeży ogórek
kilka listków mięty i bazylii
oliwa, sól

Dom z Kamienia - letnia sałatka z ryżu i melona

Ryż gotujemy wg instrukcji w osolonej wodzie, oczywiście tak, żeby był al dente. Melona i ogórka kroimy w kosteczkę, mieszamy z ryżem. Dodajemy też porwane listki mięty i bazylii, na wierzchu kruszymy fetę i wszystko skrapiamy oliwą. Czy potrzeba jest sól oceńcie sami. 
Ta sałatka jest niezwykłą kombinacją słodkości melona, świeżości ogórka i ziół, słonej fety i pożywnego ryżu. Ideał na letni posiłek! Przekonajcie się sami. Pięknego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.