VERTICAL

środa, 13 marca 2019

Polędwiczki wieprzowe z porem duszone w sosie sojowym


Marzec dokuśtykał się już prawie do półmetka, a ja z przepisami jestem w lesie... Wszystko zalega w roboczych, bo ostatnio znów na zakrętach przestałam się nie wyrabiać. Zapowiada się, że przez najbliższy czas sytuacja się nie zmieni, więc pozostaje mi mieć tylko nadzieję, że ten wiosenny, cudowny, zielony czas uda mi się jakoś w kuchni zaznaczyć. 
Dziś natomiast nie zielono i nie bardzo warzywnie, ale w Kamiennym Domu dwóch chłopców nastolatków czasem po prostu domaga się kawałka mięsa.
Przed Wami wieprzowe polędwiczki duszone w porach w sosie sojowym. Arcysmaczne i super łatwe! 


Potrzebne są: 
polędwiczka wieprzowa pokrojona na grubsze plasterki
1 duży por
kilka łyżek sosu sojowego
oliwa
sól, pieprz
odrobina mąki
odrobina wody



Plasterki polędwicy delikatnie rozbić, obtoczyć w odrobinie mąki i obsmażyć na oliwie na głębszej patelni. Kiedy już mięso będzie obsmażone dodać pokrojonego w talarki pora i dalej obsmażać. Podlać sosem sojowym, dokładnie przemieszać warzywa z mięsem, dodać odrobinę wody i zostawić na wolnym ogniu pod przykryciem jeszcze przez kilka - kilkanaście minut, aż por zmięknie.   


Smakuje genialnie! Kolejne danie wchodzi na stałe do naszego menu i nawet jeśli mięso nie gości często na naszym stole, to w takim wydaniu trudno oprzeć się pokusie! Sami spróbujcie. 


OBTOCZYĆ W MĄCE to po włosku INFARINARE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.